Reklamacje

Hermetic ma obowiązek dostarczyć Klientowi będącemu konsumentem towar bez wad i odpowiada wobec niego, z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, jeśli sprzedany towar ma wadę.

Jeżeli otrzymany przez Państwa towar ma wadę stwierdzoną przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania, prosimy o zgłoszenie wady (można skorzystać z formularza reklamacji dostępnego tutaj) i odesłanie towaru na nasz adres:

Hermetic exclusive
UL. Narutowicza 4
62-800 Kalisz

W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon lub faktury, numer zamówienia, inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe, lecz jest przez nas sugerowane, gdyż zazwyczaj przyspiesza proces reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie lub mailowo.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zamieszczone są w naszym Regulaminie.